Menu

Menu

Predstavitev blagovne znamke

This year, for the first time in the Posavje region, we have designed a one-week event under the joint brand OKUSI POSAVJA

Okusi Posavja

KAJ PREDSTAVLJA BLAGOVNA ZNAMKA?

Z zaščiteno blagovno znamko Okusi Posavja ponudniki v jugovzhodni regiji želijo dvigniti kakovost regijske ponudbe, storitev, pridelkov in izdelkov.

Pod sloganom sveže-lokalno-okusno združujejo moči vrhunski kuharji, vinarji, pivovarji in pridelovalci v regiji, ki cenijo lokalne sestavine in dobrine pridelane v Posavju.

Ponudniki krepijo gastronomski produkt skozi celo leto, predvsem strmijo k unikatnimi, inovativnimi in trajnostnimi programi povezanimi z namestitvami in okušanjem vrhunske hrane in vin. Vse skupaj vodi v doživetja za zahtevnega gosta.

V mesecu septembru se odvija Mesec Okusov Posavja s številnimi kulinaričnimi in vinskimi dogodki.

V tem delu Slovenije je prijaznost domačinov, lokalnih skupnosti in vaščanov še vedno zelo pristna. Imajo predvsem veliko prednost lokalnih dobaviteljev, saj je regija pretežno kmetijska, beležijo okoli 4.500 kmetijskih gospodarstev s primarnimi kmetijskimi pridelki (vključno z vinom in pivom) od pridelave zelenjave in sadja do vrhunskih živilskih izdelkov rastlinskega in živalskega izvora od meda, sira, mesnin, namazov, olj, kisa, moke, marmelad, žganja, sokov. Regija je torej največji pridelovalec sadja in zelenjave v Sloveniji in imajo največ ribogojcev.

Chefi izhajajo iz filozofije lokalnega okolja in prejemajo nacionalne in mednarodne nazive (Michelin, Gault&Millau, Vivi-Šola okusov…).

Z mednarodnimi nagradami se ponašajo vse bolj prepoznavni posavski vinarji, ki dosegajo odličja na Decanter, Glass ob Bubbly in ostalih nacionalnih tekmovanjih.

Izšla obsežna brošura priznanih kreatorjev, ki predstavlja najboljše ponudnike v regiji. Pod fotografije se je podpisal Tomo Jeseničnik, oblikovno je začinil Žare Kerin, izdajatelj Center za podjetništvo in turizem Krško. 
 

KAJ PREDSTAVLAJO SRČKI?

Žlati srčki in beli srčki .

Srčki , od 1 do 5, izražajo kulinarično kakovost v najboljših gostilnah in restavracijah.
Srčki   , od 1 do 3, izražajo zadovoljstvo gostov pri drugih kulinaričnih gostiteljih, v vinskih kleteh, na vinogradniških kmetijah in vinotočih, v pivnicah, slaščičarnah … Povsod mora biti dobro in srčno!
 
Obrazložitev za  od 1 do 3, je:

1  Zadovoljstvo za nasmeh! Ko plačaš, si dobre volje. Boljše kot drugje. Zadovoljen! Cena: vredno je bilo.  Ponovni obisk: pridem še!  
2  Zadovoljstvo za nasmeh in pol!
3  Zadovoljstvo za širok nasmeh! Plačaš srečen. To in tako imam rad! Cena: povečam napitnino. Ponovni obisk: priporočam!

 
Obrazložitev za od 1 do 5:

1  Med najboljšimi! Njim se začnemo prepuščati, pri njih začnemo spoznavati. Obisk: kmalu!
2  Najboljše čim večkrat! Ni še vse vrhunsko, je pa že vse zelo dobro in s chefovim podpisom. Obisk: vsaj mesečno!
3  Najboljše za vaš denar! Zaradi njihove ustvarjalnosti pozabimo na svoje območje ugodja in se jim povsem prepustimo. Obisk: vsaj vsako sezono!
4  Najboljše pri nas! Vrhunsko, kreativno, kaže pot, so naš ponos, zaradi njih k nam prihajajo od vsepovsod. Obisk: vsaj enkrat letno!
5  Med najboljšimi na svetu! Doživiš vrhunec, ostaneš brez besed, zapomniš si za vedno, nisi le srečen, temveč hvaležen. Obisk: vsaj enkrat!


 
Ocenjevalca:  Violeta & Uroš Mencinger
Metodologija ocenjevanja:  VIVI - Šola okusov & Izbor okusov
Besedilo pri opisih ponudnikov:  Uroš Mencinger
 

×